diumenge, 20 de març de 2011

You go back to earth..

and I go back to… brown.

Snapshot_20110319_6 Snapshot_20110319_5

Blonde days are over… That’s how I define this new period of my life haha. I was tired of that blonde colour, and I personally think that brown is more much me. Actually, I’m brunette, but I wanted to try to see me like different. What do you guys think about this change? You prefer blonde or brunette Xisca?

BTW here you’re the new Britney’s single, up and down, love it!

xxx

10 comentaris:

  1. wow! u look fantastic with the new color!

    ResponElimina
  2. Sin duda alguna me gusta más el castaño. Te queda genial y el flequillo también.

    Muchísimas gracias guapa por pasarte por mi blog. No conocía el tuyo, pero me ha gustado, así que ya tienes una seguidora más, ya no te queda nada para los 100!!!

    Un besotee!!
    Paloma - Très Mode

    ResponElimina
  3. pues te queda genial el castaño! me gusta un monton ademas con tu forma de la cara y con el flequillo tienes muchisima personalidad ;)
    un beso!

    ResponElimina
  4. Me gusta de las dos formas, este te da un toque especial, y el otro también estaba bien :)

    Abrazo de esquimal.

    ResponElimina
  5. que guapo te queda el castaño!
    te voy a seguirr :)

    ResponElimina
  6. Pues me encantan las dos Xiscas, pero prefiero la brunette! :)

    Un besito

    ResponElimina
  7. u look so pretty, this hair color suits you really good !
    xx

    ResponElimina

Thanks for those lovely coments! :) I promise I'll answer them when I'll be able. xxx