dimecres, 1 de setembre de 2010

magazine

 SAM_1076

Yesterday I was just too bored to no anything so I went to the shop and bought Cosmopolitan, Elle and Glamour magazines. In love with Septembers magazines, they come full of fashion information. There are lots of new trends, but I can’t stand fur boots looking like Yeti, they’re awful… Lady like is back and college, as I told you on the other update. I don’t know what’s up with camel, but I doesn’t convince me at all. I love some pieces from the Dandy look, but not a total look; I think that femme is basic in a woman.

This evening I’m going to Inca with some gurls cuz now they’re on recuperations and some extra energy is never wrong. At night coach with boys and girls, so fun :)

xxx

X

8 comentaris:

  1. Me encanta ese libro, yo también lo tengo. Es genial, muchas pasarelas :)
    Un comentario al oído.

    ResponElimina
  2. Yo también me compré esas revistas este verano, pero el extra de ELLE sin duda alguna el mejor de todos y el más completo.
    Muchas gracias por pasarte y comentar
    xxo

    ResponElimina
  3. al reves! tienes mucha vida social, pero dentro de la facultad jajaj porke no tienes tiempo para ver a otros ke no esten estudiando lo mismo asike la final acabais siendo una piña.
    xxx

    ResponElimina
  4. ¡Aiiixx, me acabas de recordar que me tengo que comprar la nueva ELLE!
    Un besito :)

    ResponElimina
  5. Sí, cambié la cabecera ;)

    Pues yo hace varios meses que no me compro ninguna revista! hasta que no veo regalos chulos nada, básicamente me las compro por eso jeje.

    x

    ResponElimina
  6. Qué bien. Me has dado una idea. Me las pillo hoy!

    xoxo
    B* a la Moda

    ResponElimina
  7. hola:D
    muuchas gracias por pasarte por mi blog, te sigoo k el tuyo es geniall :D y ademas me as recordado que es hora de pasarme por el kiosko a por una vogue o elle hahha
    teng otro blog k iwal te interesa: http://theyinventedtheglamour.blogspot.com/
    unbesoo

    ResponElimina
  8. yo tambien tengo el fashionbook y la verdad que van genial!!!

    ¡Feliz finde!
    http://stylefashionfamous.blogspot.com/

    ResponElimina

Thanks for those lovely coments! :) I promise I'll answer them when I'll be able. xxx