diumenge, 13 de desembre de 2009

Petit desastre animal-


"Bon clima i aliment"


"Llumetes de Nadal"


"tu i jo serem sempre nosaltres"
Good morning!
How are you?
I'm really happy, today I slept until 11'47. Well, there're many plans waiting for a Sunday, although I think it's raining ...I'm not sure, I hadn't leave bed yet. It's so warm ... It is good to have a laptop, not right? but my hands are freezing! I spend hours listening Vetusta Morla, lately I really like this group. Today I had planned to hike up the mountain but I'm lazy! Yesterday afternoon, as I said, I went shopping with my boyfriend, in the end I didn't went to the football match because I had to buy so many gifts to buy and plan what I want too haha. I think the Lady Rebel colony, two paintings to the wall (can expect), a game for the Wii ... don't know, don't know...
Well, tell me about your weekend!
Lots of love.
Xisca

___________________________________________________________________
Bon dia!
Com estéis? Estic molt contenta, avui he dormit fins a les 11'47. Tenia molts de plans per avui, però de fet, crec que esta ploguent.. La veritat, no ho sé, encara estic dins els llit! xD És tan calent ... És bo tenir un ordinador portàtil, no? però les meves mans estàn congelades a més no poder! Em passo hores escoltant Vetusta Morla, últimament m'agrada molt aquest grup. Avui havia planejat anar d'excursió a la muntanya, però estic molt mandrossa!
Ahir a la tarda, com he dit, vaig anar de compres amb el meu loveer, al final no vaig anar al partit de futbol perquè havia de comprar molts de regals encara, i planetjar que vull per jo, es clar LOL.
Crec que la colònia LADY REBEL, dos cuadres per la paret de l'habitació. (pot esperar), un joc per la Wii ... No ho sé, no sé ... Bé, explicau-me que tal el vostre cap de setmana!
Xxx.
Xisca

5 comentaris:

  1. xmas lights! como me encaaaantan! :D

    ResponElimina
  2. I feel envy right now that you can stay in bed that long. Since we had our baby, there is no more Sunday sleep.

    xoxo
    B* a la Moda

    ResponElimina
  3. gracias corazón!! qué bonitas fotos!!!!
    x

    ResponElimina
  4. uah, feia moltisim que no em passava per aqui...havia abandonat un cop mes el meu blog, aixi que per tornarhi li he donat un aire mes..
    mes nou! :)

    un petonet:)

    ResponElimina

Thanks for those lovely coments! :) I promise I'll answer them when I'll be able. xxx