diumenge, 6 de desembre de 2009

Ain't no mountain high enought-





Hello dear bloggers!
How are you? I'm really happy! Today I went with my beloved Ariadna, from ariadnascloset.blogspot.com, to Palma, the city. All the shops were open today cuz tomorrow and on twesday it's holiday. 
I bought this warm coat in a little shop called Berlin 20. It was a little shop, hidden between some streets, and it was sooooo cute!
We found an adorable bookstore full of magic books, and zen things... Really mysterious. When we leave the shop, we felt like... Oh god, I'm really relaxed! Lol.
In the christmas market I bought this cheetah scarf, I love it!
And now I'm going to take a train to the Festival Park. Me and my boyfriend are going to met two friends, Philip and Josep, and we'll see 2012, do you know the film?


Finally, I've updated that video about me and ariadna. We were in the train and we thought...why don't record a video?
haha.
 

"Ain't no mountain high enough. Ain't no valley low enough.
Ain't no river wide enough baby"

Have a nice holiday.
Lots of love.
Xisca



____________________________________________________________
He anat de compres per Palma amb la meva amiga Ariadna, i m'ho he passat de vici! 
Hem rigut el que feia segles que no reiem, i hem passetjat fins a no poder amb la nostra anima... hahaha. M'he comprat un abrig i un foulard de guepard.
Dins el tren hem gravat algunes escenes d'aquelles espontànies xD! L'estim.
A tu petita, dir-te que no hem deixis mai, que per molt enfora que estiguem, saps
que una part de mi siguis on siguis anirà amb tu. Gràcies per haver crescut amb jo, per
haver-me donat tants de moments. Gràcies.

4 comentaris:

  1. m'encanta com ha quedat es video !!!
    Quant el mirava m'ha vengut a nes cap tots es moments que hem viscut desde petites i miramos ara! hahaha pareix que era ahir quant mos canviavem pel·lícules..

    T'estim, no em deixis mai BB

    ResponElimina
  2. no se ve muy bien, pero me parece una monada!

    ResponElimina
  3. Hi darling...disculpa la tardanza...he estado de casa rural y no he podido leer tu comment...gracias por tu visita...voy a ponerme al día con tu blog q ando un poco retrasada...besetesssssss

    ResponElimina

Thanks for those lovely coments! :) I promise I'll answer them when I'll be able. xxx