dimarts, 1 de desembre de 2009

01st December 2009

Hard wednesday... Today I've done a cience exam and it was difficult
but it was ok. The school was a bit boring, everybody is stressed, and
I'm the firts, lol. I've been thinking how to change my room, yeah I know
I'm doing some changes in my life, but I need them.
On saturday I bought a Marilyn Monroe picture in a second hand rake,
I'm starting to enjoy these places.


So well, I've draw two places where i'm going to put my
new pictures, but first, I've gotta have them, they're gonna be
my christmas present. 




I thought in that two pictures, I really love them



"Kiss in the time square"


"Françoise Hardy"




I'm going, tomorrow I've got a spanish exam.. Hugs.
Be good :)
Xxx
Xisca

______________________________________________________________________
Dia dur. Avui hem fet l'exàmen de ciències del mon contemporani i era dificil, però m'ha anat bé. L'escola 1 poc aburrida, tothom està estressat, jo sa primera. He estat pensant en com cambiar 1 poc sa meva habitació. Si, se que estic fent un parell de canvis a la meva vida, però és que les necessit!
El dissabte vaig comprar un quadre de la Marylin Monroe a un rastrell, estic començant a disfrutar aquets llocs. Vull dos quadres més, com a regal de nadal. Us enseny els rectangles on les posaré i els quadres que m'agraden.
Feis bonda!

4 comentaris:

  1. Ya si sé cual es ;)

    Pues para RM habrá que esperar.. todavía ni se sabe la fecha en que saldrá en España, sólo en EEUU.

    ResponElimina
  2. Hola, te encontré por los intereses de blogger!
    Estoy presentando mi blog de moda! si te interesa entra! Saludos!!
    http://not-thesame.blogspot.com

    Sophie

    ResponElimina
  3. Jo tb vaig fer història del mon contemporani i era lo pitjor!

    Interessant bloc,

    un petó! ^.^

    ResponElimina
  4. haha son ciències, no història, una assignatura que fa 2 anys s'ha implantat a 1er de batx, i substitueix l'hora d'estudi... aii.

    ResponElimina

Thanks for those lovely coments! :) I promise I'll answer them when I'll be able. xxx