dissabte, 29 d’agost de 2009

Back to school


Si, aqui teniu la maleta que hem serà de gran ajuda durant el curs 09/10. Començo a un nou institut, al qual hem fa moltes ganes anar-hi, i es clar, ja diuen que la primera impressió és la que compta.
Esper començar de bon peu.
Feia segles que hem volia deleïtar tenguent una maleta de pell, i ara que la tenc no m'aguanto les ganes d'estrenar-la! He entrat dins la tenda, i quant le vista he dit, si, -ha de ser meva-, i efectivament, ara ja la tenc.
Estic molt nerviosa, només queden dues setmanes de vacançes, encara no tenc els llibres ni el material escolar, no coneixeré a ningú, es.. com a començar de zero.

3 comentaris:

  1. si que m'agrada escriure tinc que perfeccionar encara mes el meu estil but i dont complain.

    gracies per llegirme em trobaras mes per aÇi. si el tens mes actualizat.clar!

    un beset!

    ResponElimina
  2. Guuuapa ¿qué ha pasado con el otro blog? Intento en traer y me sale como privado

    ResponElimina

Thanks for those lovely coments! :) I promise I'll answer them when I'll be able. xxx